رسانه‌ها اخبار امیدآفرین منتشر کنند
رسانه‌ها اخبار امیدآفرین منتشر کنند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: رسانه‌ها اخبار شادی‌بخش و امیدآفرین را در سطح جامعه به‌منظور افزایش امید و انگیزه بین مردم، منتشر کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، رضوان امامدادی سرپرست اداره ارشاد اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای قوانین رسانه‌ها می‌توان گفت که رسانه‌ها به دو دسته رسانه‌های چاپی و الکترونیکی تقسیم می‌شوند و رسانه‌های الکترونیکی در سطح شهرستان بیشتر فعالیت دارند.

وی افزود: توصیه می‌شود افراد علاقمند به فعالیت در حوزه رسانه، کانال های خبری خود را تبدیل به یک پایگاه خبری دارای مجوز کرده و همچنین به عضویت سامانه جامع رسانه‌های کشور درآیند تا از حمایت‌های وزارت ارشاد نیز در این راستا بهره‌مند شوند.

امامدادی تصریح کرد: رسانه‌ها باید در راستای ارتقای سطح آگاهی و تحلیل مردم جامعه تلاش کنند همچنین سعی کنند ذهن افراد جامعه را نسبت به مسائل سطحی و وجود اخبار شایعه مشغول نکنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان بیان کرد: رسانه‌ها بدون توجه به مسائل سیاسی و جناح‌بندی‌ها، کار و فعالیت خود را انجام دهند همچنین با وجود اینکه معتقدیم رسانه‌ها باید آزادی بیان داشته باشند تا بتوانند مسائل موجود را بیان کنند اما باید این آزادی در جهت بیان حقایق باشد.

وی تاکید کرد: امید می‌رود خبرنگاران و اصحاب رسانه اخبار شادی‌بخش و امیدآفرین را در سطح جامعه به‌منظور افزایش امید و انگیزه بین مردم، منتشر کنند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر