توقیف موتور سیکلت قاچاق در نایین
توقیف موتور سیکلت قاچاق در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد

سرهنگ دوم هادی کیانمهر در گفتگو با پایگاه خبری صدای نایین، بیان داشت: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی با هدف مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین گشت زنی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت به یک دستگاه موتور سیکلت سنگین که به صورت خلاف جهت قصد دور زدن ایستگاه را داشت مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

 وی افزود راکب موتور سیکلت به محض مشاهده خودروی گشت قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری ماموران موتور سیکلت توقیف و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که موتورسیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت توقیفی برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۹ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه راکب متخلف موتور پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 این مقام انتظامی در پایان از عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : طاهره دهقانی