برنامه‌‌های ویژه عزاداری تاسوعا و عاشورا در ۵۰ بقعه شاخص اصفهان برگزار می‌شود/ توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا در هر وعده
برنامه‌‌های ویژه عزاداری تاسوعا و عاشورا در ۵۰ بقعه شاخص اصفهان برگزار می‌شود/ توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا در هر وعده
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ۵۰ بقعه سطح یک و دو استان اصفهان ویژه برنامه عزاداری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام ولی الله روان معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های بقاع متبرکه استان اصفهان برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌هایی در ۵۰ بقعه سطح یک و دو استان علاوه بر دیگر بقاع در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۴ بقعه سطح یک و ۳۶ بقعه سطح دو را شامل می‌شود و ویژه برنامه‌های شاخص با حضور مداحان و سخنرانان بنام کشوری است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برپایی نماز ظهر عاشورا، ورود هیئات و دسته‌جات، اطعام زائران، سخنرانی و مداحی از برنامه‌های بقاع استان اصفهان در این ایام است، تصریح کرد: باید توجه داشت که در برخی از بقاع شاخص استان اصفهان برنامه‌های عزاداری به صورت ویژه از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد.

وی در خصوص اطعام عزداران در بقاع متبرکه استان اصفهان نیز گفت: به صورت میانگین طی دو روز عاشورا و تاسوعا در هر وعده توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه استان اصفهان پیش بینی شده است.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی