رئیس جمهور، نجومی بگیران را برکنار کند
رئیس جمهور، نجومی بگیران را برکنار کند
امام جمعه نایین با تمجید از عملکرد رئیسی بر برکناری مدیران نجومی بگیر تاکید نمود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ، حجت الاسلام سید علی سجادی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های بسیج گفت : روز چهارشنبه مردم نایین کولاک کردند و فوق حد شهر نایین بود کافی بود دشمن فقط نایین را ببیند و فرار کند ، مردم با حضور خود نشان می دهند که نه تنها ضعیف نمی شویم بلکه به همه روحیه و امید می دهند.
او افزود : در بحث محل بازار روز باید مسئولین همه ی جوانب را در نظر بگیرند و محل پشت امامزاده گنجایش بازار شهر نایین را ندارد حداقل محل پارک غدیر بزرگتر بود.
سجادی گفت : حضرت امام در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و فرمودند : همه ی ملت باید بسیجی باشند و حقیقتا معجزه انقلاب اسلامی بود ، هر جا بسیجی عمل شد مثل ۸ سال دفاع مقدس ، انقلاب و کشور قدرتمندانه به پیش رفت و هر جا بسیجی عمل نشد و لیبرال ها میدان دار شدند به مشکل برخوردیم باید هوشیار باشیم و در رای دادن ها به این افراد میدان ندهیم تا با روحیه بسیجی بر مشکلات فائق آییم .
او ادامه داد : در روزنامه ها اظهار نگرانی فرانسه و انگلیس از برنگشتن ایران به برجام را نوشته اند ، بله برنامه هسته ای ما را حذف کردند تحریم ها کم که نشد بیشتر هم شد و اروپایی ها هیچ غلطی نکردند با این دشمن وقیح باید مثل گرگ باشی اگر گوسفند باشی پاره پاره ات می کنند سپاه برخورد خوبی با اونها داشت ،با گرگ باید گرگ باشی.
سجادی بیان کرد : رئیس جمهور دستور داده از حقوق های نجومی جلوگیری شود اینها را برکنار کنند چون این ها از خدا عبور کرده اند ، هر چه از راه ایمان بخدا دور شویم اینجور گرگ های درنده بوجود می آیند گرگ در میدان بی ایمانی رشد می کند .انشاءالله در مسیری که شهدا با خون خودشان آبیاری کردند به پیش برویم.
  • نویسنده : طاهره دهقانی