پیشرفت های علمی محصول تفکر انقلابی / فرماندار حق دسته‌بندی افراد را ندارد
پیشرفت های علمی محصول تفکر انقلابی / فرماندار حق دسته‌بندی افراد را ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هر جا که پای تفکر انقلابی در میان باشد قطعاً موفق عمل خواهیم کرد و حاصل این تفکر انقلابی پیشرفت علمی امروز است.

محمدرضا جان نثاری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر تغییر مدیریت در دولت گفت: رویکرد تغییر مدیران امری است عادی و هیچ اعتراضی در آن وارد نیست، وقتی در جلسات قرار می گیریم نباید به نحوی صحبت شود که نظام جمهوری اسلامی ایران زیر سوال برود اگر به گذشته برگردیم در تاریخ، نظامی را نخواهیم یافت که بیشتر از جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده باشد.

او با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی ایران، از هویت مطلوبی برخوردار نبود، افزود: هر جا که پای تفکر انقلابی در میان باشد قطعاً موفق عمل خواهیم کرد و حاصل این تفکر انقلابی پیشرفت علمی امروز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح نمود: مسئله ما این نیست که کسی برود و فرد دیگری جایگزین شود، بحث ما نگاه و تفکر جدید است و تفاوت دولت قبل و الان در مسئولیت پذیری است و سعی داریم تا اقداماتی که در گذشته بسیار کند انجام شده را سرعت ببخشیم.

جانثاری با اشاره به اینکه امروز گلایه‌های به حقی از دستگاه‌های مختلف اجرایی مطرح می‌شود که برخی از این گلایه‌ها به حق بوده چراکه در طول هشت سال گذشته متأسفانه عملکرد خوبی را از دولت شاهد نبودیم اما باید مراقب بود در زمان مطرح کردن گلایه‌ها، تعرضی به خدمات شایان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشود.

او بیان نمود: فرمانداران در دولت سیزدهم باید در میان مردم زندگی کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد، اگر فرماندار این صفت را رعایت کند خطا نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه اظهار نمود: فرمانداران  حق دسته‌بندی افراد را نداشته وحق اینکه وقت را بیهوده تلف کنند را ندارند و باید به سرعت پروژه‌ها را اجرا و با استفاده از ظرفیت نماینده باید بودجه برای پروژه جذب کند و قرار نیست مردمی بودن را با شعار دادن اشتباه بگیریم چرا که مردمی بودن این است که از ظرفیت مردم استفاده وآنها را در تصمیم گیری ها مشارکت دهند.

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان نایین با حضور معاون سیاسی استانداری اصفهان ، نماینده مردم ، امام جمعه و مسئولین شهرستان برگزار و از خدمات محمدحسین نصرتی فرماندار سابق شهرستان تقدیر شد.

گفتنی است سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان طی حکمی محسن فیروزی را به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین منصوب نمود.

معاون فرماندار اردستان، نطنز و بخشدار بادرود از جمله سوابق فیروزی است.

  • نویسنده : مهدیه محمدی