توقیف خودروهای حامل مواد مخدر در نایین
توقیف خودروهای حامل مواد مخدر در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۳۵ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۴ متن در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای کنترل و بازرسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی و با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری حامل بار ضایعات و یک دستگاه خودروی سواری پژوه ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداخته و موفق شدند ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۳ کیلو و ۴۶۰ گرم شیشه و ۳۱ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک را که داخل خوردها جاساز شده بود کشف کنند.

کیانمهر تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری توقیف و همچنین ۴ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی نایین در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سمت پلیس دنبال می‌گردد و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند و به شهروندان توصیه می‌شود اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع ده

ند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی