طرح غربالگری دیابت و فشار خون در کارخانه سیمان نایین اجرا شد
طرح غربالگری دیابت و فشار خون در کارخانه سیمان نایین اجرا شد
مدیرعامل سیمان نایین از اجرای طرح طرح ملی غربالگری دیابت و فشار خون در این کارخانه خبر داد.

طرح غربالگری دیابت و فشار خون در کارخانه سیمان نایین اجرا شد

علیرضا مهرپژوه مدیرعامل شرکت سیمان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت این کارخانه ایمنی و سلامت کارکنان است، گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح ملی غربالگری دیابت و فشار خون برای ۳۱۰ نفر از پرسنل این کارخانه انجام شد و علاوه بر خدمات اندازه گیری قند و فشار خون، نسبت به توزیع برگه‌های آموزشی و مشاوره‌های لازم در راستای ارتقاء سطح سلامت کارکنان اقدام شد.

او افزود: انجام آزمایش‌های ادواری برای کارکنان و آنالیز این آزمایشات و اطلاع‌رسانی به کارکنان از جمله دیگر اقدامات انجام شده در راستای حفظ سلامت کارکنان کارخانه سیمان نایین است که همه طرح‌های سلامت به منظور سنجش تأثیر فضای کارخانه بر سلامت کارکنان و پیشگیری از بیماری‌های شغلی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سیمان نایین با اشاره به حضور دکتر قیومی پزشک عمومی در محل کارخانه بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پرسنل و خانواده‌های‌شان به صورت رایگان از خدمات درمانی نیز بهره‌مند می‌شوند که به صورت ماهیانه با حضور پزشک در محل کارخانه نیز، وضعیت جسمانی پرسنل بررسی می‌شود.

مهرپژوه در پایان خاطرنشان کرد: خانه بهداشت کارگری و واحد H.S.E کارخانه در پنج سال توانسته است به عنوان خانه برتر، کمیته بهداشت و حفاظت برتر و برترین مسئول ایمنی در استان حائز رتبه شود.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی