دست بوسی و تقدیر از مقام مادر در خمینی شهر
دست بوسی و تقدیر از مقام مادر در خمینی شهر
صدای نایین/ به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان خمینی شهر جشنی با موضوع روز مادر برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از شهرستان خمینی شهر، دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان در روز یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ میزبان برگزاری جشن مادر ویژه نوجوان خمینی شهری و با حضور مادران نوجوانان هنرمند آن در کانون سلمان فارسی شد.
محمد جواد حاجیان سرپرست دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان هدف از برگزاری این جشن ها را ایجاد فضای صمیمی و عاطفی بین مادر و فرزند همچنین بیان احساسات و شکوفایی عواطف بین انها شمرد.
جشن تجلیل از مادران هنرمند شهرستان خمینی شهر که در هشت سال متوالی توسط این مجموعه صورت می گرفت امسال نهمین دوره ی خود را به همت نوجوانان دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان به تصویر کشاند ‌که همچنین صفر تا صد اجراهای هر بخش توسط خود نوجوانان دفتر هم اندیشی صورت گرفت .
این جشن‌ پر بار برنامه های متنوعی همچون تلاوت قرآن ، رادیو نوستالژی، دوبله ، مسابقه و دکلمه در ارتباط با مادر و روز مادر به همراه داشت که از شاخص ترین بخش های آن می توان‌ به دست بوسی نوجوانان از مادرانشان اشاره کرد که توسط ۶۴ نفر از نوجوانان شهرستان صورت گرفت و فضای بسیار زیبا و احساساتی را به ارمغان آوردند.
  • نویسنده : راضیه گلزاری