حفظ تمامیت ارضی کشور ایران وابسته به حفظ انقلاب اسلامی است
حفظ تمامیت ارضی کشور ایران وابسته به حفظ انقلاب اسلامی است
مطهر خو بیان داشت: حفظ تمامیت ارضی کشور ایران وابسته به حفظ انقلاب اسلامی است و آسیب به انقلاب اسلامی آسیب به کشور باستانی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در خطبه‌های آخرین روز ماه رمضان بیان داشت: دوم اردیبهشت سال ۵۸ سالروز صدور فرمان امام رضوان الله علیه برای تأسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران است نیرویی که بیش از ۴۰ سال است مهمترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و مهمتر، حافظ انقلاب اسلامی بوده که در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی افزود: حفظ تمامیت ارضی کشور ایران وابسته به حفظ انقلاب اسلامی است و آسیب به انقلاب اسلامی، آسیب به کشور باستانی ایران است بنابراین آن کسانی هم که انگیزه‌های دینی و انقلابی ندارند باید سپاسگزار سپاه باشند.

مطهرخو راز سپاه هراسی و سپاه ستیزی آمریکا و ایادی داخلی را علت‌های متعدد بیان کرد: سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی، انقلابی در همه جا و همیشه بوده و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، سپاه یک نیروی مولد انقلاب اسلامی است و در همه عرصه ها نقش آفرینی جدی می‌کنند، سپاه زمینه ساز تشکیل، مشاور و هدایتگر اصلی نیروهای مقاومت در جهان اسلام است .

وی اضافه کرد: سپاه و نیروهای چهارگانه‌اش نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران اسلامی بوده و با داشتن قرارگاه‌های سازندگی و دیگر قرارگاه‌ها امروز نماد کارآمدی و سازندگی، عمران و آبادانی کشور عزیزمان ایران است و علاوه بر آرامش بخشی توسط سپاه در عرصه‌های امنیت داخلی و خارجی چشم امید مردم ایران در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله به نیروی سپاه و بسیج است و این‌ها دلیل سپاه‌‌ستیزی آمریکا است.

خطیب نماز جمعه نایین با تاکید بر اینکه یادآوری حوادث تاریخی ضمن گرامیداشت یاد شهدا درس‌هایی ماندگار برای امروز و آینده ما دارد، بیان داشت: پنج اردیبهشت سال ۵۹ سالروز واقعه طبس و شکست مفتضحانه آمریکا در حمله به ایران اسلامی است که در پی تصرف لانه جاسوسی آمریکا توسط ایران، برای احیای آبروی از دست رفته‌اش در منطقه دست به عملیات نظامی زد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات پنجه عقاب با استفاده از بهترین و مدرن.ترین تجهیزات نظامی دنیا، آخرین شگردهای اطلاعاتی، پرحجم‌ترین هماهنگی‌ها و بهره‌گیری از نیروهای توانمند رزمی به نام دلتا در بهترین زمان و صرف بودجه هنگفت و پیش‌بینی موفقیت بیش از ۹۰ درصد، حمله کردند اما دست خدا بالاترین دست‌ها است و صحرای طبس به یکباره شاهد طوفان شن و شعله‌های آتش شد و هواپیماها و بالگردهای آمریکایی را در هم کوبید.

مطهرخو ضمن بیان فرموده رهبر که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی است، گفت: ملت ایران در دهه شصت با قرار گرفتن در مدار یکی از سنت‌های الهی یعنی جهاد و ایستادگی توانست دشمن را ناامید کند و خدای امسال هم با خداوند دهه شصت یکی است به شرط مقاومت و صبر و ایستادگی، نصرت خدا حتمی است.

وی تصریح کرد: آمریکا رو به افول است و نشانه‌های آن را می‌بینیم در مقابل، ایران روز به روز قوی‌تر می‌شود و قله‌های موفقیت و جایگاه‌های بزرگ بین المللی را به دست می آورد.

اگر چشم‌ها بینا باشد هر انسان عاقلی این را می‌فهمد که راه درست و صراط مستقیم، پایداری در حمایت از جبهه حق و نصرت دین خدا و ارزش.های والای اسلامی و انسانی و مقاومت است.

  • نویسنده : طاهره دهقانی