کشف ۲۸ کیلو و ۸۴۵ گرم تریاک در نایین
کشف ۲۸ کیلو و ۸۴۵ گرم تریاک در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۲۸ کیلو و ۸۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه کامیون مشکوک که با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۲۸ کیلو و ۸۴۵ گرم تریاک که داخل ریش کامیون جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این خصوص یک دستگاه کامیون توقیف و همچنین یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی