قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان در نایین
قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان در نایین
نائب رئیس هیئت والیبال نایین گفت:مسابقات والیبال بانوان شهرستان نایین با قهرمانی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان و نائب قهرمانی تیم ماهان نایین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری صدای نایین، سودابه کارگردوست گفت: مسابقات دهه فجر با حضور ۶ تیم ذوب آهن اصفهان، ملی پوشان اصفهان، امین اصفهان ، ماهان نایین ، هیئت والیبال بادرود ، هیئت والیبال کوهپایه ، به صورت دسته جات آزاد در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نایین برگزار شد.

او افزود: تیم های شرکت‌کننده در رقابت سالم به صورت دو به دو با هم به رقابت پرداختند که در مرحله گروهی تیم های بادرود و کوهپایه پس از شکست از رقیبان خود حذف شدند.

نائب رئیس هیئت والیبال نایین در ادامه بیان نمود: در مرحله حذفی این مسابقات تیم های ماهان نایین و ذوب آهن اصفهان پس از غلبه بر حریفان خود به مرحله فینال رسیدند و تیم های امین و ملی پوشان اصفهان در رده بندی به مصاف هم رفتند که تیم ملی پوشان توانست با نتیجه سه بر دو تیم امین اصفهان را شکست و عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

کارگردوست تصریح نمود: در مرحله فینال مسابقات دو تیم ذوب آهن اصفهان و ماهان نایین به رقابت با هم پرداختند که تیم ذوب آهن اصفهان  توانست با نتیجه ۳ بر ۱ و شکست تیم ماهان نایین پیروز میدان و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی