کشف ۴۷ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک در نایین
کشف ۴۷ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک در نایین
سرگرد حسن براهیمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۴۷ کیلو و ۷۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مامورین انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد حسن براهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به ۲ دستگاه خودرو سواری و یک اتوبوس مشکوک که با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۴۷ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک که داخل سپر خودرو و باک جاساز شده بود کشف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ دستگاه سواری و یک اتوبوس توقیف و همچنین ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

  • نویسنده : طاهره دهقانی