از رسیدگی به موضوع زمین مسکن ملی تا التماس اروپایی ها به ایران
از رسیدگی به موضوع زمین مسکن ملی تا التماس اروپایی ها به ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در رواق فاطمیه گفت : باید به موضوع زمین در نائین رسیدگی شود و نایین هم در ردیف سایر شهر ها بحث زمین و مسکن در ان انجام شود و از عجایب است که بگوییم […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در رواق فاطمیه گفت : باید به موضوع زمین در نائین رسیدگی شود و نایین هم در ردیف سایر شهر ها بحث زمین و مسکن در ان انجام شود و از عجایب است که بگوییم در نایین و انارک زمین نیست از اینجا تا خور و طبس زمین است .

خطیب نماز جمعه بیان کرد : در آبان ۹۸ اغتشاشاتی ایجاد شد که دشمن با حمله سایبری به پمپ بنزین ها میخواستند اغتشاشات را دوباره تکرار کنند که نتوانستند موفق شوند .
او ادامه داد : دشمنان میخواهند یاس و ناامیدی را در جامعه رواج دهند به هر حال مشکلات داریم باید مقاومت کنیم در راه شهدا استوار باشیم و دشمن را ناامید کنیم .
سجادی گفت : بحث مذاکره به شکل کم سویی بر قرار است و ما به ان اهمیتی نمی دهیم و مسئولین ما که افراد انقلابی هستند برای انها ارزشی قائل نیستند و اروپاییان به التماس افتاده اند . به گفته ی امام خمینی دشمن مثل سگ است به او حمله کنی فرار میکند ، تو فرار کنی او به تو حمله میکند .
او افزود : ایام الله ۱۳ آبان را باید بزرگ دانست و نباید فرو رفتن در زندگی دنیوی باعث فراموشی عظمت ان شود و به اسم مدرنیزه شدن همه ی سنت ها را کنار بگذاریم باید الگوهایی مثل شهید حسین فهمیده ، شهید محسن حججی و شهید قاسم سلیمانی را به نوجوانان و دانش اموزان بشناسانیم چون دشمن میخواهد هر چیزی غیر از اسلام را در بین جوانان ترویج دهد و عوامل اقتدار و اتحاد ملت ها را بگیرد .
وی در پایان گفت : پرچمی که شهدا با خون خودشان نصب کردند و راه را به ما نشان دادند (پرچم انقلاب) این راه باید حفظ شود ، راه امام حسین و شهدا باید ادامه پیدا کند که دنیای ما ، عزت و عظمت ما ، پیشرفت مادی و معنوی همه و همه در گرو این راه مقدس است .

  • نویسنده : طاهره دهقانی