تیراندازی و عملیات پلیسی در نایین برای دستگیری سوداگران مرگ/ کشف بیش از ۴۱۷ کیلو گرم مواد مخدر
تیراندازی و عملیات پلیسی در نایین برای دستگیری سوداگران مرگ/ کشف بیش از ۴۱۷ کیلو گرم مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین از تیراندازی و عملیات پلیسی برای دستگیری سوداگران مرگ و کشف بیش از ۴۱۷ کیلو گرم مواد مخدر در نایین خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی نایین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نایین به دنبال دریافت خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از طبس به سمت نایین به سرعت وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی بعد از عملیات چند ساعته و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، در ابتدا به تیراندازی هوایی اقدام و سپس به سمت خودرو شلیک کردند که متهمان با رها کردن محموله، در بیابان فرار کردند.

کیانمهر تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودرو سواری پژو پارس پرداختند که مقدار ۴۱۷ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک، شیشه و هروئین و تعداد ۶ قبضه خشاب کلاش و ۱۷۱ فشنگ جنگی که روی صندلی و داخل صندوق جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی نایین با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر