کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در نایین
کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در نایین
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت این شهرستان خبر داد.

سرگرد حسن براهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک که با هماهنگی قضائی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که داخل صندوق خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه سواری توقیف و همچنین ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی