زن یعنی موهبت الهی بر روی زمین/ طرح کنترل جمعیت توسط غرب، یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است
زن یعنی موهبت الهی بر روی زمین/ طرح کنترل جمعیت توسط غرب، یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمریکا از طریق ساخت فیلم های هالیوودی و تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه، سعی در کاهش باروری بین مسلمانان دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن گفت: حضور زن یعنی حضور خدا و جایگاه ارزشمند و والای یک زن، می تواند آرامش را برای خانواده به ارمغان بیاورد.

او افزود: امروز زن تأثیر فراوانی در کاهش معضلات و نارسایی‌های اجتماعی دارد و در صورتی شاهد جامعه‌ای سالم و آرمانی خواهیم بود که به اهمیت جایگاه زن توجه ویژه‌ای شود.

دکتر کبری خزعلی رئیس شورای زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم با اشاره به کسب رشد علمی توسط زنان گفت: ایجاد امنیت، محیط‌های آموزش و آرامشی که نظام جمهوری اسلامی برای زنان به وجود آورد باعث شد زنان در همان دهه های اول و دوم انقلاب در حوزه‌های فوق تخصص، رتبه های علمی بالایی کسب کنند و این باعث شد زنان ایرانی نسبت به کل زنان جهان از جهش علمی برخوردار باشند.

او بیان نمود:یک وظیفه مشترکی که بین زن و مرد وجود دارد در وهله اول باید شکرگذار خدا باشند که نعمت زوجیت را به آن‌ها عطا نموده و دیگر رعایت حقوق همدیگر، پیش قدم شدن برای خدمت به یکدیگر و خوش رفتاری است.

خزعلی با تاکید بر مشارکت زن و مرد برای انفاق در راه خدا گفت: حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) انفاق در راه خدا را در اولویت کارهایشان قرار داده بودند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی به تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه درخصوص کاهش باروری اشاره کرد و گفت: طرح کنترل جمعیت توسط غرب در ایران، یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است و این توطئه شوم سردمداران استکبار سابقه‌ای دیرینه دارد.

او ادامه داد: آمریکا ۸۰ سال قبل وقتی طرح نابودی سرخپوستان آن منطقه را در سر داشت، شرط کمک غذایی و دارویی به آنان را عقیم کردن تدریجی زنان سرخپوست اعلام کرد و از سوی دیگر از طریق هالیوود با ساختن فیلم‌هایی که سرخ‌‎پوستان را انسان‎‌هایی خونخوار و وحشی نشان می‎‌داد، این تفکر را به اذهان جهانیان القاء کرد که آنان مخلوقاتی خطرناک هستند که باید نسلشان منقرض شود.

خزعلی خاطر نشان کرد: جهان استکبار اکنون با انواع شیوه‌های اسلام‌‎هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و تبلیغ به کاهش زاد و ولد و ترویج فردگرایی و تزلزل بنیان خانواده از طریق شبکه‌‎های مختلف اجتماعی و تبلیغی، درصدد اضمحلال و انقراض نسل مسلمان و شیعه است که در این وادی زنان و مادران ایرانی باید همچون گذشته دلاورانه وارد شده و اجازه ندهند که این تبلیغات مستمر و فریبنده، آنان را مهره اصلی و بازیگردان سیاست کثیف دشمنان دین و اسلام کند.

 

 


یک زن می‌تواند در جامعه و خانه موفق باشد/بزرگترین افتخارم، کار در حوزه علمیه است

  • نویسنده : فاطمه محمدی