اسامی برترین‌های مرحله استانی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد.
اسامی برترین‌های مرحله استانی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اسامی برترین‌های مرحله استانی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص نتایج مرحله مسابقات استانی چهل و پنجمین مسابقات در بخش معارفی اظهار داشت: این نتایج توسط کمیته فنی مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در نهایت از استان اصفهان ۱۷۶ نفر در بخش معارفی برای این مسابقات برگزیده شدند، ادامه داد: این افراد در سه بخش تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: ۵۸۸ شرکت کننده در بخش معارفی مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه به صورت آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات نیز به صورت آنلاین و در روز ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله نهایی کشوری نیز ۳ دی ماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه در بخش تفسیر عمومی ۲۸۹ نفر شرکت کننده در مرحله استانی داشتیم، اضافه کرد: ۹۲ نفر در این آزمون حد نصاب نمره را کسب کردند و ۱۵ نفر کسب نمره ۱۰۰ را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش نهچ البلاغه نیز ۲۱۵ شرکت کننده داشتیم، افزود: از این تعداد ۶۵ نفر حدنصاب ۸۰ به بالا را آوردند که از این تعداد ۱۵ نفر نمره ۱۰۰ را گرفتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در بخش صحیفه سجادیه نیز ۸۴ نفر شرکت کردند که ۱۹ نفر موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی کشوری شدند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی