کشف بیش از ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در نایین
کشف بیش از ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نايين از دستگيری سارقان منزل و کشف بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، سرهنگ هادی کیان مهر  بیان کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل وسایل نقلیه مشکوک، مأموران انتظامی یگان امداد مستقر در یکی از محورهای مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری دنا مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از این خودرو مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل ۱۱ عدد انواع سکه بهار آزادی، ۲۷ عدد سکه پارسیان، ۱۰ عدد شمش، یک سرویس کامل طلا، ۹ قطعه انواع طلا، ۵عدد ساعت مچی، ۵۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲ عدد گوشی هوشمند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش اموال سرقتی مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به یک فقره سرقت منزل در یکی از استان‌های همجوار اعتراف کردند.

کیانمهر در پایان با اشاره به این که تحقیقات تکمیلی از متهمان جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان و مخلان امنیت شهروندان از اولویت های فراجا بوده و پلیس بدون هیچ گونه مماشاتی و درچارچوب قانون با این افراد برخورد می کند، از مردم می‌خواهیم علاوه بر رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس