شهید گمنام مهمان نیروهای امنیت شهرستان نایین شد
شهید گمنام مهمان نیروهای امنیت شهرستان نایین شد
صبح امروز فرماندهی انتظامی شهرستان نایین میزبان شهید گمنام شد و نیروهای امنیت بار دیگر با شهدا عهد و پیمان بستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، صبح امروز ۲۲ مهر ماه یکی از ۱۰۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که چندی پیش به خاک میهن بازگشتند، مهمان فرماندهی انتظامی شهرستان نایین شد.

این مهمانی به پاس زحمات نیروهای امنیت و برای تجدید عهد و پیمان این عزیزان با شهدا برگزار گردید.

مردم شهرستان نایین میزبان شهدای گمنام خواهند شد

محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: خدا را شاکریم امروز در محضر شهید گمنام در مقر فرماندهی انتظامی شهرستان بودیم و این حجت و گواهی است که عزیزان انتظامی بر مسیر حق و ایثار و شهادت هستند.

وی افزود: قطعاً بخاطر مجاهدت‌ها و مظلومیت‌هایی که نیروهای انتظامی و نظامی در ایام داشتند امروز این رزق نصیب آن‌ها شد و حضور شهید حس و حال دیگری در مقر ایجاد کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه ایام فاطمیه رنگ و بو و حس و حال شهدایی دارد، بیان کرد: قرار است در این ایام میزبان شهدای گمنام باشیم که زمان تشییع عمومی شهدا به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که برای استقبال از شهدا حضور پیدا کنند و برای این عزیزان پدر، مادر، خواهر و برادر باشند.

سرپرست فرمانداری نایین تصریح کرد: با حضور شهدا بار دیگر با این مردان خدا عهد و پیمان می‌بندیم که بتوانیم راه و مسلک شهدا را ادامه بدهیم.

  • نویسنده : فاطمه محمدی