راه برون رفت از مشکلات کشور دست بیعت با آمریکا و مستکبرین نیست
راه برون رفت از مشکلات کشور دست بیعت با آمریکا و مستکبرین نیست
امام جمعه موقت نایین گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور دست بیعت با آمریکا و مستکبرین نیست همدلی و همراهی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین حجت الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین در خطبه های این هفته نماز جمعه در رواق فاطمیه ضمن پرخیر و برکت دانستن ماه رجب گفت : این ماه با عظمت تقارن پیدا کرده با دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند ایران که در آستانه ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی هستیم انقلابی که برای به ثمر نشستن آن خون های زیادی ریخته شد و تا به حال هم برای حفظ آن خونهای زیادی ریخته شده است فقط نزدیک به ۱۷ هزار شهید ترور در این انقلاب برای حفظ نظام ،خونشان ریخته شده است.

 او افزود: نمایندگان مجلس باید قانون هایی که به نفع مردم و رفع مشکلات آنان است را اصلاح کنند از جمله قانون های دست و پاگیر را مثل همین دیروز که یکی از عزیزان نیروی انتظامی به دست اراذل و اوباش با چاقو و قمه به شهادت رسید در شیراز و او به خاطر نقض قانون حق استفاده از سلاح را نداشته که لااقل از جانش دفاع کند این خلأ قانونی را بایدنمایندگان اصلاح کنند.

او افزود:برای رفع مشکلات مردم لازم است مسئولین عزیز همت کنند راه برون رفت از مشکلات کشور دست بیعت با آمریکا و مستکبرین نیست همدلی و همراهی است ایمان و دلسوزی است که اگر اینها باشد مشکلات حل می‌شود .

شفیعی در ادامه رحلت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و ارتحال این مرد بزرگ را ضربه ای بر پیکره دین دانست .

او خاطرنشان کرد :دشمن می‌خواهد دین و عقیده و ایمان را از ما بگیرد و ما اگر هزینه ای پرداخت می‌کنیم برای حفظ دین است کسانی که عمرشان را در آن دولت تلف کردند و به پای برجام ریختند اینها غافلند از اینکه دشمنان ما به اینها راضی نیستند و مقام معظم رهبری هم بارها بر این نکته تاکید کردند فقط بحث تحریم‌ها در جهت هسته‌ای و امثال اینها نیست و متاسفانه همان آدم ها هنوز هم دارند روی اشتباه خودشان پافشاری می‌کنند و بر سر راه این دولت هم سنگ اندازی می کنند.

 شفیعی در پایان گفت امیدواریم که خداوند متعال این موانع را برطرف کند با نیروهای انقلابی و مومن و این ها برخاسته از ایمان است ایمان وقتی باشد مشکلات هم حل خواهد شد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی