کشف ۷۰۰ گرم مواد مخدر از معده یک قاچاقچی
کشف ۷۰۰ گرم مواد مخدر از معده یک قاچاقچی
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۷۰۰ گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط یک قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده فرمانده انتظامی اردستان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ و با انجام اقدام‌های تخصصی مشخص شد محموله‌ای از مواد افیونی توسط شخصی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان در حال جابجایی است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و پاسگاه انتظامی برزاوند ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محور مورد نظر اعزام و با انجام اقدام‌های میدانی گسترده موفق شدند یک دستگاه خودرو سمند متعلق به قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کنند.

صادق‌زاده تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی‌های دقیق مقدار ۷۰۰ گرم هروئین در قالب ۷۰ بسته ۱۰ گرمی که توسط سرنشین خودرو به روش بلعیدن، در حال انتقال آن بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی اردستان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریع از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر