پیام تبریک مدیرعامل‌سیمان نایین به‌مناسبت روز‌دانشجو
پیام تبریک مدیرعامل‌سیمان نایین به‌مناسبت روز‌دانشجو
علیرضا‌مهرپژوه مدیرعامل شرکت سیمان نایین، با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، علیرضا مهرپژوه مدیرعامل سیمان نایین، با صدور پیامی روز دانشجو را به همه دانشجویان سراسر کشور تبریک گفت.

پیام تبریک روز دانشجو

علیرضا مهرپژوه مدیرعامل سیمان نایین

متن پیام تبریک به این شرح است:

بسمه تعالی

طبق کلام مقام معظم رهبری ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکایی است، دانشجویانی که در سال ۱۳۳۲ به حضور نیکسون در ایران که عامل کودتای ۲۸ مرداد بود، اعتراض می‌کنند درواقع معترض به تفکر آمریکایی و غربی هستند.

در تمام دوران‌های مختلف در طول انقلاب و در حوادث گوناگون، حضور دانشجویان مؤمن، متعهد و عدالتخواه توانسته فضا را در جهت صحیح هدایت کند.

می‌توان گفت که جنبش دانشجویی یک جنبش ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافی‌گری و ضد گرایش‌های انحرافی است که در همه ی این سال‌های انقلاب، حضور دانشجویان در این صحنه‌ها، حضور فعال و مؤثری بوده است و درواقع دانشجویان گفتمان‌ساز بوده‌اند و فضای فکری جامعه را ساخته‌اند.

یکی از کارهای لازم، زمینه‌سازی برای اشتغال دانشجویان از دوران دانشجویی بوده که بهترین راه، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت است، یعنی دانشجو از دوران دانشجویی با صنعت ارتباط پیدا کند که این موضوع، هم برای صنعت خوب است و دانش جدید و ابتکارات سرریز می‌شود و هم برای دانشگاه خوب خواهد بود به دلیل اینکه اعتبارات به سمت دانشگاه می‌آید.

تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ تن کلینکر در کارخانه سیمان نایین

علاوه‌ی بر این، باید مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی کارگران نیز پیگیری شود که مهارت کارگران بالا برود و بتوانند عمل خودشان را ماهرانه همراه با ابتکار و نوآوری و اعمال سلیقه‌های خوب انجام بدهند و کیفیت را بالا ببرند.

شرکت سیمان نایین این افتخار را دارد که همواره با برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان و با کیفیت، در راستای ارتقای علم و مهارت کارگران خود قدم برداشته است و هم اکنون نیز آمادگی خود را جهت ارتباط با دانشجویان سراسر کشور و برقراری زمینه اشتغال و مهارت‌افزایی اعلام می‌کند. اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای ۱۶ آذر، این روز را خدمت همه دانشجویان سراسر کشور به ویژه علم‌آموزان شهرستان نایین تبریک می‌گویم و از آنان می‌خواهم که مسیر دانش را با مهارت و تخصص و هدفمند طی کنند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی