توقیف محموله میلیاردی قاچاق در نایین
توقیف محموله میلیاردی قاچاق در نایین
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و ۲ دستگاه خودروی سواری حامل محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرگرد حسن براهیمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در نهایت اموالی از قبیل ۲۴۰ نوع البسه، ۶۵ جفت کفش مردانه، ۴ دستگاه تلویزیون، ۲۴ عدد روغن کولر، ۲ دستگاه کارواش، یک دستگاه جارو شارژی و یک عدد دستگاه جوش که همگی خارجی و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

براهیمی در پایان تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمترین راه حمایت از تولید داخلی و کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی هستند بوده که در این زمینه از مردم می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی