امروز ایران نقطه عطف استکبارستیزی جبهه مستضعفین عالم است
امروز ایران نقطه عطف استکبارستیزی جبهه مستضعفین عالم است
مطهر خو با بیان اینکه دشمن در هر دهه برای کشور فتنه ایجاد کرده است، گفت: امروز ایران نقطه عطف استکبارستیزی جبهه مستضعفین عالم شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه شهرستان نایین ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی نایینی‌ها در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: امروز به دلیل سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبار ستیزی ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی در سال‌های۴۳، ۵۷ و ۵۸ از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این اهمیت روز به روز با تحولات گوناگون سیاسی دنیا بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران و تقابل همه جانبه بین ایران اسلامی و رژیم استکباری آمریکا، چشم‌انداز صحنه این تقابل گسترده شده است.

مطهرخو تصریح کرد: افزایش قدرت ایران و عمق راهبردی جمهوری اسلامی در دنیا و از طرفی کم شدن هیمنه آمریکا و سیطره‌اش در جهان، تقابل بین ایران و آمریکا را تشدید کرده است.

وی ادامه داد: با این حال هنوز می‌بینیم و می‌شنویم که در گوشه و کنار برخی از مردم یا مسئولین دم از مذاکره و تسلیم در برابر آمریکا می‌زنند و این می‌طلبد در جمهوری اسلامی ما به خصوص برای نسل جدید تبیین جدی‌تر صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه نایین خطاب به مسئولین گفت: مردم مستحق خدمت من و شما هستند و باید گره از مشکلات آنان باز کنیم، اسباب پیشرفت کشور را فراهم کنید و وسایل آموزش و پژوهش اسلامی این بچه ها را در مدارس و دانشگاه‌ها مهیا کنید.

وی افزود: دولت استکباری آمریکا در سال ۲۰۰۱ با تدوین سند استراتژیک امنیت ملی‌، حاکمیت در جهان و رهبری جامعه جهانی را حق آمریکا دانسته و جلوگیری از افزایش توان کشورهای مستقل را در دستور کار خود قرار داده است.

مطهرخو با بیان اینکه دشمن از اول انقلاب در سال‌های ۶۸، ۷۸، ۸۸ و ۹۸ برای کشور فتنه ایجاد کرده بیان داشت: امروز ایران نقطه عطف استکبارستیزی جبهه مستضعفین عالم شده است و پذیرش این برای بدخواهان و زورگویان عالم سخت و گران است.

وی افزود: دشمنان همه جنگ‌های این ۴۰ ساله را ترکیب کردند تا بلکه این ملت غیور و شهیدپرور را به زانو درآورند و البته که این بار هم موفق نخواهند شد و این تقابل به لطف خدا و عنایات امام عصر(عج) تا افول کامل آمریکا ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان نایین خطاب به دانش آموزان گفت: دشمن از نسل‌های اولیه انقلاب کاملا مأیوس شده است و باید شما با هوشیاری کامل، بصیرت، تلاش و با ساختن آینده این کشور آن‌ها را از خودتان ناامید کنید.

  • نویسنده : طاهره دهقانی