برگزاری کارگاه های برقراری ارتباط موثر و مدیریت زمان در نایین
برگزاری کارگاه های برقراری ارتباط موثر و مدیریت زمان در نایین
مدیرعامل موسسه فرهنگی وهنری آینده سازان صدای نایین از برگزاری کارگاه های آموزشی برقراری ارتباط موثر ،فنون مذاکره و مدیریت زمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، فاطمه محمدی گفت: کارگاه های آموزشی برقراری ارتباط موثر، فنون مذاکره و مدیریت زمان با همکاری انجمن‌های مردم نهاد جوانان نارین قلعه و مهرجویان سلامت نارین در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره سرفصل هایی چون انواع ارتباط انسان‌ها،موانع ارتباط موثر، شهامت حضور در جمع،اهمیت زبان و حرکات بدن در مذاکره، تاکتیک و ضد تاکیک برای مذاکره توسط استاد دکتر محمد آذرشب به مدت هشت ساعت در روز پنج شنبه مورخ ۱۱اسفندماه و مدیریت زمان با استاد دکتر رضا پوربافرانی و سرفصل هایی شامل کلید مدیریت زمان، تکنیک های برترمدیریت زمان، چگونه زمان را متوقف کنیم، کارآمدترشدن و عملکرد بهتربا مدیریت زمان و زمانی را که از دست می دهید هرگز بازگشت پذیر نیست صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موسسه فرهنگی و هنری آینده سازان صدای نایین به عنوان بنیانگذار دوره های تخصصی گویندگی و فن بیان ، خبرنگاری ، تدوین ، تصویربرداری ، عکاسی در شهرستان نایین فعالیت می کند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی