تجلیل از خادمیاران فعال کانون مشاوره رضوی اصفهان
تجلیل از خادمیاران فعال کانون مشاوره رضوی اصفهان
آیین هم اندیشی و تجلیل از خادمیاران، خیران و مشاوران کانون مشاوره رضوی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نائین، مریم فاتحی زاده، مدیر فنی کانون مشاوره رضوی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از خادمیاران فعال کانون مشاوره رضوی اصفهان، با اشاره به خدمات خادمیاران این کانون گفت: کانون مشاوره رضوی از سال ۹۶ آغاز به‌ کار کرده و تا کنون فعالیت های مختلفی با هدف ارائه مشاوره رایگان و کمک به افراد کم بضاعت انجام داده است.

همچنین مصطفی حجه فروش، دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان نیز ضمن ایراد سخنرانی در این مراسم، با بیان اینکه اولین مرکز مشاوره‌ رضوی در استان اصفهان و پس از آن در شهر مشهد تأسیس شد گفت: بزرگترین خدمت به مردم در شرایط فعلی، آموزش مسائل اجتماعی، فرهنگی و ارائه خدمات مشاوره روان‌شناسی است و این امر نسبت به حل و فصل مشکلات اقتصادی اجتماع، از اولویت بیشتری برخوردار می‌باشد.

 

وی ضمن تشکر از زحمات خیران و خادمیاران اضافه کرد: از امروز می‌بایست گام های بلندتری در زمینه خدمت به مردم برداریم، چرا که روحیه ی مردم تحت تاثیر مسائل به وجود آمده از جمله بیماری کرونا آزرده خاطر است.

حجه فروش به منظور تسریع این اهداف، با ارائه حکم معارفه‌‌ سعید زرمهر، وی را به عنوان مسئول جدید کانون مشاوره و مددکاری رضوی به مدت دو سال معرفی کرد.

در ادامه این آیین سعید زرمهر با سپاس از تلاش‌های خادمیاران این عرصه، آنان را به شروعی با همت چند برابر نسبت به گذشته دعوت کرد و گفت: تیتر همه‌ مسائل در عرصه‌ی خدمتگزاری در آستان مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، ‌«فرصت کم است» می‌باشد و در هیچ یک از مجموعه های این آستان بن بستی وجود ندارد.

در پایان مراسم، از خیران، خادمیاران و مشاوران فعال و خدوم این کانون به پاس زحمات بی بدیلشان، تجلیل و قدردانی شد.

  • نویسنده : زینب درویشی نائینی