استعداد ورزشی بانوان اردستانی فوق العاده است
استعداد ورزشی بانوان اردستانی فوق العاده است
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: استعداد ورزشی بانوان اردستانی فوق العاده است اما مشکلاتی از جمله کمبود نیروی متخصص و فضای تخصصی در این حوزه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، عباس روحانی سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان در نشست خبری اظهار داشت: استخر شنای آبشار اردستان که پس از سال‌ها عملیات بازسازی آن آغاز شده اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای بازسازی بیش از دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: برای تعمیر سایر بخش‌های جزئی استخر نظیر هواساز و دیگر مسائل دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مسئولان شهرستان در راستای تامین اعتبار قول مساعدت دادند و امید می‌رود در سال جاری شاهد بازگشایی استخر باشیم.

روحانی با اشاره به هفته تربیت بدنی و شعار این هفته که «ورزش، تندرستی، ایران قوی» است، خاطرنشان کرد: «ورزش، صنعت، کار آفرینی و خیران ورزشی» شعار روز آخر هفته تربیت بدنی است و در شهرستان اردستان نیز دو پروژه خیرساز سالن ورزشی آل‌یاسین ظفرقند و زورخانه الغدیر اردستان وجود دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان تصریح کرد: سالن ورزشی آل‌یاسین یک پروژه خیرساز در منطقه ظفرقند است، این سالن با بهره‌گیری از استاندارد های موجود در ساخت سالن‌ها احداث خواهد شد همچنین در راستای استفاده از تمام فضای خالی سالن، نصب سکوی متحرک پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: پروژه خیرساز زورخانه الغدیر شهرستان در حال حاضر در مرحله تجهیز کارگاه است و خیر پروژه برای محوطه سازی این پروژه قول مساعد داده که پیش‌بینی می‌شود در صورت مساعد بودن هوا و اتمام بازسازی، در سال جاری افتتاح شود.

روحانی یادآور شد: در اردستان نزدیک به ‌۹۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته وجود دارد همچنین تعداد هیئت‌های ورزشی شهرستان ۳۹ هیئت است که از این تعداد ۱۰ ‌هیئت فعال هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان خاطرنشان کرد: شنا، ژیمناستیک، تکواندو، کونگ‌فو، والیبال و بسکتبال از جمله رشته‌های ورزشی حوزه بانوان در شهرستان اردستان بوده و استعداد ورزشی بانوان اردستانی فوق العاده است اما مشکلاتی از جمله کمبود نیروی متخصص و فضای تخصصی در این حوزه وجود دارد.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر