مهم‌ترین شاخص برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی ایران است.
مهم‌ترین شاخص برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی ایران است.
امام جمعه خوروبیابانک گفت: مهم‌ترین شاخص برای خنثی‌سازی تحریم‌ها که اهرم فشار برای مردم ایران بود، مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی ایران است که قطعاً دولتمردان در این صحنه نیز موفق خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمدرضا عزیز امام جمعه شهرستان خوروبیابانک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: گناهان باعث می‌شود انسان از رزق‌‌های مادی و معنوی محروم شود اما در مقابل، تقوا به انسان حالت هوشیاری و تذکر و چشم روشنی می‌دهد و انسان با فراموشی نعمت مواجهه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم با عظمت و با افتخار اربعین نیاز به دلیل و روایت و آیه ندارد، گفت: این نعمت بزرگ که یک مراسم دینی و سیاسی است، حاصل مجاهدت امام(ره) و خون شهدا بوده و برپایی آن با این شکوه در این سال‌ها، عنایت خداوند و حضرت صاحب الزمان(عج) است.

عزیز ضمن گرامیداشت شهدای هفته دولت، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت سیزدهم بیان کرد که بنده از همه دولت‌ها حمایت کرده‌ام و مردم هم در جمهوری اسلامی باید به قوه مجریه کمک کنند چون در میدان و حاضر در صحنه‌ها است.

امام جمعه خوروبیابانک تصریح کرد: اما رهبری علاوه بر حمایت، دولت سیزدهم را تمجید کرد که این عنایت ویژه به دلیل موفقیت‌های پی در پی و ساده زیستی، اخلاص، نیت پاک و توانایی‌های شخص رئیس جمهور بوده که مورد ستایش همگان نیز است.

وی ادامه داد: اقدامات مثبت دولت بسیار زیاد است ولی گاهی اوقات تحت شعاع گرانی مسکن و مشکلات اقتصادی قرار می‌گیرد که مسئله معیشت مردم خیلی مهم است و باید این مسئله نیز رفع گردد.

عزیز با بیان اینکه موفقیت‌های خوبی از طرف این دولت برای نظام ایجاد شده است، گفت: مهم‌ترین شاخص برای خنثی‌سازی تحریم‌ها که اهرم فشار برای مردم ایران بود، مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی ایران است که قطعاً دولتمردان در این صحنه نیز موفق خواهند بود.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در مصاحبه مطبوعاتی رمز موفقیت دولت را توکل بر خدا، اعتماد به داشته های مردم و امید به آینده عنوان کرد که دشمنان می‌خواهند امید را از ملت بگیرند و قطعاً خودشان ناامید خواهند شد و دشمنان را وادار به عقب نشینی خواهیم کرد.

عزیز در پایان از فعالیت‌های خوب مسؤولان در سراسر کشور و در شهرستان خوروبیابانک در هفته دولت تشکر و برای همه آنان دعای عاقبت بخیر کرد.

  • نویسنده : فاطمه محمدی