اولین کارگروه تخصصی رسانه استان اصفهان با محوریت اشتغال‌پذیری بانوان تشکیل شد
اولین کارگروه تخصصی رسانه استان اصفهان با محوریت اشتغال‌پذیری بانوان تشکیل شد
مصطفوی از تشکیل اولین کارگروه تخصصی رسانه استان اصفهان با محوریت اشتغال‌پذیری بانوان خبر داد.

دکتر سیدمحمدعلی مصطفوی مدیرعامل انجمن مردم نهاد پویندگان نوید زندگی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: کارگروه تخصصی رسانه و تولید محتوا با محوریت و ماهیت اشتغال‌پذیری بانوان استان اصفهان در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان به منظور هم افزایی بین بخشی تشکیل گردید.

وی افزود: این کارگروه با حضور خانم استکی مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان و آقای دکتر زمانی رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و ۴۰ نفر از فعالین و منتخبین رسانه‌ای شهرستان‌ها برگزار گردید.

مصطفوی تصریح کرد: هدف اصلی طرح اشتغال‌پذیری بانوان استان اصفهان برنامه‌ریزی و سازماندهی در خصوص ساختارمندسازی مردمی در بخش توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی است.

مدیرعامل انجمن مردم نهاد پویندگان نوید زندگی خاطرنشان کرد: ایجاد و سازماندهی ساختار زمینه‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی با موضوع کسب و کارهای خانگی و اطلاع‌رسانی کسب و کارهای بانوان استان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این کارگروه تخصصی به حساب می‌آید

با اشاره به اینکه در استان اصفهان فرصت‌های شغلی نسبت به افراد جویای کار بسیار بیشتر است، گفت: برای اشتغال‌پذیری بانوان باید در سه حوزه چابک‌‌سازی، توانمندسازی و فرهنگ‌سازی کار رسانه‌ای ویژه انجام داد که فرهنگ اشتغال‌ از بخش‌های اصلی این کارگروه تخصصی است.

گفتنی است فاطمه محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نایین به عنوان نماینده فعال رسانه‌ای شهرستان نایین در این کارگروه تخصصی حضور داشته است.

 

  • نویسنده : فاطمه محمدی