تجلیل از تلاشگران طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در نایین
تجلیل از تلاشگران طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در نایین
همزمان با پنجمین روز از هفته هلال احمر با شعار «هلال؛ نشان امید» از تلاشگران طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در نایین تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، همزمان با پنجمین روز از هفته هلال با شعار «هلال؛ نشان امید» از تلاشگران جمعیت هلال احمر شهرستان نایین در اجرای بیست و سومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی تجلیل شد.

این مراسم با حضور محمد زمانی رییس جمعیت هلال احمر و خانم پوربافرانی کارشناس امور جوانان هلال احمر این شهرستان صورت گرفت که در این مراسم از محمد ابراهیم پوربافرانی کوچک‌ترین عضو جمعیت هلال احمر شهرستان نایین نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است حسین رسولی، مهدیه محمدی و فاطمه محمدی از اعضای فعال موسسه فرهنگی هنری آینده سازان صدای نایین نیز در این آیین تجلیل شدند.

لازم به ذکر است که جمعیت هلال احمر در مسیر تأمین سلامت انسان‌ها با ارائه خدمات داوطلبانه و انجام فعالیت‌های نوع دوستانه و ترویج فرهنگ حمایت از نشاط و سلامت هموطنان در رویداد فرهنگی مسافرت‌های نوروزی به منظور تحقق سفری مسئولانه و ارتقاء فرهنگ ایمنی و سلامت در سفر، برای هموطنان عزیز گام برمی‌دارد.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی