اهدای دو دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات و تجهیزات پزشکی  در نایین
اهدای دو دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات و تجهیزات پزشکی  در نایین
رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت: خانواده مرحوم حاج فرج اله نوروزی به یاد پدر مرحومشان و سرکار خانم لیلا عرب رسول آبادی، دو دستگاه اکسیژن ساز به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال را خریداری و اهدا نمودند

محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در گفتگو با پایگاه خبری صدای نایین، ضمن تبریک ایام فرخنده ولادت نبی مکرم اسلام (ص ) و امام صادق علیه السلام و هفته وحدت گفت: جمعیت هلال احمر با انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه و جلب اعتماد عمومی، همواره مقصد نیات خیر مردم بوده است.

زمانی اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با همین پشتوانه اجتماعی، برای تحویل امانی و موقت اقلام پزشکی به بیماران کم برخوردار ایجاد شده است.

وی افزود: اهدای تجهیزات پزشکی به این بانک‌ها علاوه بر کمک به بیماران کمتر برخوردار، موجب تسهیل در روند درمان و استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی می شود.

وی اظهار کرد : خانواده مرحوم حاج فرج اله نوروزی به یاد پدر مرحومشان و سرکار خانم لیلا عرب رسول آبادی، دو دستگاه اکسیژن ساز به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال را خریداری و اهدا نمودند .

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند تجهیزاتی چون تخت ببمارستانی، ویلچر، واکر، عصا، کپسول اکسیژن و دیگر اقلام مازاد بر نیاز خود را به بانک امانات هلال احمر تحویل نمایند یا با خرید آن محرومان و نیازمندان را یاری رسانند.

لازم به ذکر است بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در سال ۱۳۸۷ از طریق کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین با هدف خرید تجهیزات و اقلام پزشکی جهت استفاده بیماران ونیازمندان افتتاح و راه اندازی گردید.