«عصر نوجوانی» در خمینی شهر طلوع کرد
«عصر نوجوانی» در خمینی شهر طلوع کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از خمینی شهر، به مناسبت  هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت  کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری دفتر نماینده شهرستان حجت الاسلام نقد علی در  شهرستان خمینی شهر جشنی با عنوان  “عصر نوجونی” برگزار کرد . دفتر […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از خمینی شهر، به مناسبت  هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت  کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری دفتر نماینده شهرستان حجت الاسلام نقد علی در  شهرستان خمینی شهر جشنی با عنوان  “عصر نوجونی” برگزار کرد .

دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر در روز ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱میزبان برگزاری این دورهمی ویژه  نوجوان فعال و افتخار افرین خمینی شهر در کانون سلمان فارسی شد.

این جشن‌ پربار و با نشاط با برنامه های متنوعی  همچون تلاوت قران ، دوبله ، دکلمه،سرود خوانی، نقالی،تئاتر،نجوم،شاهنامه خوانی،شعرخوانی و هنر نمایی های ورزشی همراه بود که همچین صفر تا صد کارها توسط بچه های دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان صورت گرفت.

شایان ذکر است در این مراسم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حمایت داشتند.

  • نویسنده : راضیه گلزاری