آموزش یک حرفه پر درآمد برای اولین بار در نایین
آموزش یک حرفه پر درآمد برای اولین بار در نایین
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نایین از برگزاری دوره آموزشی ساخت دست سازه‌ها و ظروف بتونی به عنوان یک حرفه پر درآمد خبر داد.

رضا پوربافرانی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین اظهار کرد: این مرکز قصد دارد برای اولین بار دوره آموزشی ساخت دست سازه‌ها و ظروف بتونی (سنگ مصنوعی) را برای بانوان شهرستان نایین برگزار کند.

وی افزود: در این دوره آموزشی که در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نایین برگزار می‌گردد ساخت انواع مصنوعات سنگ مصنوعی از جمله بشقاب و ظروف پذیرایی، گلدان، سینی و تزیینات نمای ساختمان و طریقه ضدآب کردن آن جهت استفاده، تکنیک‌های مختلف رنگ‌آمیزی و رگه دار کردن ظروف آموزش داده می‌شود.

پوربافرانی تصریح کرد: تاریخ تقریبی شروع دوره از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت سه روز در هفته، شیفت صبح و طول دوره یک ماه و نیم می‌باشد.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای نایین خاطرنشان کرد: این مهارت به عنوان یک منبع درآمد بسیار عالی با کمترین امکانات و تجهیزات و ارزانترین مواد قابل اجرا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در صورت به حدنصاب رسیدن متقاضیان، دوره برای آقایان نیز قابل اجرا می‌باشد، گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۶۲۵۸۰۴۶ مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران تماس حاصل نمایید.

  • نویسنده : فاطمه محمدی