مرکز علمی و کاربردی خوروبیابانک یک کانون گرم برای خانواده ها
مرکز علمی و کاربردی خوروبیابانک یک کانون گرم برای خانواده ها
رئیس هیات موسس مرکز علمی کاربردی خوروبیابانک با اشاره به اینکه این شهرستان فاصله زیادی به شهرستان و استان های هم جوار دارد وجود آن باعث شده تا کانون گرمی برای خانواده ها باشد.

ابوالقاسم شیبانی رئیس هیات موسس مرکز علمی کاربردی شهرستان خوروبیابانک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت:این مرکز از سال  ۱۳۸۷ کلنگ زنی شد و پس از بهره برداری بالغ بر هزارنفر تاکنون در رشته های این مرکز تحصیل و فارغ تحصیل شده اند.

وی افزود : این دانشگاه در حال حاضر در  رشته های کاردانی فنی برق ، برق صنعتی ، کاردانی فنی مکانیک و تاسیسات صنعتی ،کاردانی حرفه ای مدیریت اداری ، کارشناسی مهندسی فناوری برق صنعتی ،کارشناس حرفه ای مدیریت امور اداری ومنابع انسانی به عنوان یک خدمت به همشهریان ارائه می دهد.

رئیس هیات موسس مرکز علمی کاربردی شهرستان خوروبیابانک یادآور شد:وجود این دانشگاه  رونق و انگیزه ای برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل دارند ولی با وجود طولانی بودن مسافت یک کانون گرم است.

وی در پایان  با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۹ مرکز نوآوری دانشگاه افتتاح شد گفت: با مستقر شدن چهار شرکت فناوری در این مرکز یک سری فناوری های هایتک در سطح شهرستان ارائه می شود که  مهمترین فناوری که در مرکز صورت گرفته تولید کوادکوپتر است.

 

 

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی