نوجوانان هنرمند خمینی شهری دست بوس پدرانشان شدند
نوجوانان هنرمند خمینی شهری دست بوس پدرانشان شدند
به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی علیه‌السلام، دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری شهرداری شهرستان خمینی شهر جشنی با موضوع روز پدر برگزار کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از شهرستان خمینی شهر، دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان در روز ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ میزبان برگزاری جشن پدر ویژه نوجوان خمینی شهری و با حضور پدران نوجوانان هنرمند آن در سالن بصیرت سازمان شهرداری شد.

محمد جواد حاجیان سرپرست دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان هدف از برگزاری این جشن ها را ایجاد فضای صمیمی و عاطفی بین فرزند و پدر، همچنین بیان احساسات و شکوفایی عواطف بین آن‌ها برشمرد.
او افزود: جشن تجلیل از پدران غیور و زحمتکش توسط نوجوانان دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان به تصویر کشانده شد و ‌صفر تا صد اجراهای هر بخش توسط خود نوجوانان دفتر هم اندیشی صورت گرفت .
حاجیان بیان نمود: تلاوت قرآن، مسابقه دوبله همراه با پدران، دکلمه، موسیقی در ارتباط با روز پدر و نقالی در مورد حکایت‌های قدیمی شهرستان خمینی شهر از برنامه‌های این جشن بود که  از شاخص‌ترین بخش‌های آن به دست بوسی نوجوانان از پدران‌شان اشاره کرد که فضای بسیار زیبا و احساساتی را به ارمغان آورد.

  • نویسنده : راضیهگلزاری