حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است
حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است
امام جمعه موقت اردستان گفت: حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی در آب های آزاد نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی بوده و مقام معظم رهبری از این موضوع مهم به عنوان افتخار بزرگ یاد کرده‌اند.

‌به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام منصور صابری امام جمعه موقت اردستان در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: دوسال از مدت دولت جدید جمهوری اسلامی می‌گذرد و در طول این دو سال خدماتی ارائه شد اما انتقاداتی در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی به دولت وجود دارد در کنار انتقادات، باید اقداماتی که توسط دولت انجام شده بر اساس رسالت جهاد تبیین باید برای مردم بیان شود.

وی افزود: حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی در آب های آزاد نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی بوده و مقام معظم رهبری از این موضوع مهم به عنوان افتخار بزرگ یاد کرده‌اند و تمام این افتخارات مرهون خمینی کبیر و رهبری امام خامنه‌ای است.

حجت الاسلام صابری خاطرنشان کرد: ایام اربعین امام حسین(ع) نزدیک است و در شهرستان اردستان موکب امام صادق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده است و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود تحویل دهند.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: برقراری ارتباط ایران با کشورهای همسایه و عضویت در چند اجلاسیه موثر اقتصادی بیانگر آینده‌ای روشن است و دولت اقدامات خوبی در زمینه‌هایی نظیر پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری داشته است.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید می‌کند و بهترین راهکار برای افزایش حضور مردم در انتخابات، خدمت صادقانه و عمل به وعده توسط مسؤولان است.

حجت الاسلام صابری یادآور شد: در شهرستان اردستان نیز تسهیلاتی توسط نهادهای مختلف به مردم پرداخت شده و اقدامات خوبی توسط فرماندار و نماینده مردم شهرستان انجام شده است.

امام جمعه موقت اردستان بیان کرد: ایام پیش‌ثبت‌نام انتخابات سال جاری آغاز شده و در شهرستان اردستان نیز عده‌ای ثبت نام کرده‌اند و همچنین از افراد در هر حزب و جناحی که هستند می‌خواهیم اگر می‌توانند قدمی برای مردم شهرستان بردارند ثبت نام کنند و همچنین افراد وعده‌ای ندهند، که شدنی نباشد.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر