التیامی بر زخم اقتصاد گردشگری/  نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ویترین فرهنگی کشور است.
التیامی بر زخم اقتصاد گردشگری/  نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ویترین فرهنگی کشور است.
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان با اشاره به اینکه این استان بدون شک نمونه اولیه گردشگری خارجی در کشور است بر ضرورت همراهی و همکاری فعالین جهت معرفی ویترین فرهنگی کشور تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان در حالی برگزار شد که پس از گذشت سایه سیاه کرونا بر اقتصاد گردشگری می تواند بخشی از خسارت ها و صدماتی که این ویروس منحوس زد را با شعار “تفکری دوباره برای گردشگری” رقم بزند.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: پس از پایان شرایط سخت کرونا، برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا نیم نگاهی به اقتصاد گردشگری در هنرهای سنتی، صنایع دستی ونیز بحث تورهای گردشگری و هتلداری که متضرر شده با ارائه بسته های مناسب برای توریسم داخلی و گردشگری داشته باشیم.

او افزود: استان اصفهان بدون شک نمونه اولیه گردشگری خارجی در کشور است و از دیرباز هم در حوزه گردشگری نقش بسیار پررنگی را ایفا نموده و برای معرفی و آموزش مجموعه های فعال نیاز به همراهی فعالین این عرصه دارد تا ویترین فرهنگی کشور را در نقاط مختلف جهان معرفی کنیم.

نمایشگاه با وجود بیش از ۲۲۰ غرفه با حضور شهرستان های خوروبیابانک ، نایین ، اصفهان،خمینی شهر ، نجف آباد ،گلپایگان، کاشان، چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد ، خرسان رضوی ، خراسان جنوبی ، شیراز ، مشهد، تبریز، گرگان ، سمنان ، زنجان ، قزوین و… برگزار شد.

گزارشی از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان را با هم ببینیم؛

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی