کشف تریاک از اتوبوس مسافربری
کشف تریاک از اتوبوس مسافربری
مقدار ۸۲ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در کف اتوبوس و گلگیر عقب آن جاساز شده بود، توسط نیروی انتظامی نایین کشف شد.

کشف تریاک از اتوبوس مسافربری

سرگرد حسن براهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی در حین کنترل این محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی صورت گرفته از اتوبوس مقدار ۸۲ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در کف اتوبوس و گلگیر عقب آن جاساز شده بود، کشف شد.

کشف تریاک

کشف سوخت قاچاق در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی نایین با اشاره به اینکه در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدام برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی