عملیات فلسطین همان روز اول به تمام اهداف خود رسید
عملیات فلسطین همان روز اول به تمام اهداف خود رسید
امام جمعه خوروبیابانک گفت: عملیات فلسطین همان روز اول به تمام اهداف خود از این عملیات رسید و شکست غیر قابل جبران را به ساختار اطلاعاتی، سیاسی و نظامی دشمن وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به اینکه در روز ۱۵ مهر ماه جهان شاهد خروش عظیم سیل ملت مظلوم، توسط مشت پولادین حماس بود، اظهار کرد: ۷۵ سال تجاوز، اشغالگری، توهین‌های مکرر به مسجد الاقصی و ساحت قبله اول مسلمانان، تهدیدهای مکرر به تخریب این مسجد شریف و جایگزینی با معبد کذایی، ضرب و شتم و به اسارت گرفتن فلسطینیان خصوصاً نمازگزاران در این مسجد عظیم و شهرک‌سازی‌های مکرر، همه و همه باعث شد که حماس در چنین تاریخی دست به عملیات طوفان الاقصی بزند.

وی افزود: این عملیات در نوع خودش بسیار پیچیده، دقیق و در عین حال کاملا موفق بود چرا که برای اولین ‌ بار فلسطینیان از رویکرد دفاعی و محدود به رویکرد تهاجمی و گسترده روی آوردند و برگ برنده را دست گرفتند.

رمضانی تصریح کرد: عملیاتی که به واقع مختصات یک جنگ ترکیبی تمام عیار را داشت چرا که غافلگیرانه، سریع و همه جانبه حتی همراه با جنگ سایبری و همچنین تبلیغاتی، روانی و رسانه‌ای و جنگ اطلاعاتی و امنیتی بود.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: عملیات فلسطین همان روز اول به تمام اهداف خود از این عملیات رسید و شکست غیر قابل جبران و به فرموده رهبر معظم انقلاب یک شکست غیر قابل ترمیم را به ساختار اطلاعاتی، سیاسی و نظامی دشمن وارد کرد.

جبهه مقاومت جوان، بالنده و متکی به خود شده است

وی با بیان اینکه نه این رژیم دیگر رژیم سابق می‌شود و نه جبهه مقاومت جبهه قبلی در منطقه فلسطین خواهد بود، گفت: به طور کامل ورق برگشت خورده است از یک طرف رژیمی را شاهد هستیم که ضغیف، زمین‌گیر و رو به زوال است و از طرف دیگر جبهه مقاومتی را می‌بینیم که جوان، بالنده، با نشاط بوده و روی پای خود ایستاده است.

رمضانی بیان کرد: این عملیات محاسبات صهیونیست را برای نجات خودش از مخمصه‌های داخلی و همچنین پروژه عادی‌سازی روابط و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش، درهم شکست.

امام جمعه خوروبیابانک تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی همه چیز را تغییر داد و از طرفی گروه‌های مقاومت در منطقه و سراسر جهان معجزه گفتمان مقاومت را شناختند و برتری مقاومت به سازش را به چشم دیدند و دارای جرأت و جسارت مضاعف شدند.

وی ادامه داد: از دیگر محسنات این عملیات طوفانی این بود که هم پیمانان مفلوکی همچون اردوغان و الهام علی اف پیام روشنی را دریافت کردند که اگر بخواهند پیرو راه صهیونیست‌ها و انگلیس خبیث شوند، به عاقبت اسرائیل دچار خواهند شد.

رمضانی با اشاره به اینکه از ضعف و حقارت و بزدلی این رژیم مفلوک و غاصب صهیونسیتی همین بس که انتقام هلاکت نظامیان خود را با حمله به زنان و کودکان و سالخوردگان بی پناه و مظلوم می‌گیرد، گفتم: رژیم صهیونسیتی بداند که جبهه مقاومت از همین عملکرد، گرای ضعف شما را گرفت و به زودی نسخه شما را درهم خواهد پیچید و وجود نحس و نکبت بارتان را از لوح وجود منطقه پاک خواهد کرد.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی