استعلام های زمان بر، مانع سرمایه گذاری در نایین / برای یک هکتارزمین، 18 استعلام گرفتند
استعلام های زمان بر، مانع سرمایه گذاری در نایین / برای یک هکتارزمین، 18 استعلام گرفتند
رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل گفت:روند کار اداری در ایران پیچیده است و برای اخذ یک هکتار، 18 استعلام گرفتند.

امین اردستانی  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت:شرکت معدن یار اسپادانا با هدف ایجاد اشتغال به عنوان اولین واحد تولیدی کنسانتره آهن در اصفهان از سال 1396 شروع به فعالیت کرد در گام اول با ظرفیت یکصد و 50 هزار تن در سال کنسانتره آهن، در منطقه بافران تاسیس شد.

او افزود: در حال حاضر حدود ۶۰ نفر پرسنل و نیروی کار مستقیم و۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در زمینه حمل و نقل خروجی و ورودی فعال هستند.

 

رئیس هیات مدیره شرکت معدن یار اسپادانا بیان کرد:  محصول تولیدی این کارخانه در شرکت های داخلی مثل فولاد خوزستان و …. که خریدار محصول هستند به فروش می رسد و در حال حاضر با توجه به صیانت خام فروشی صادرات نداریم.

 

او با ابراز نگرانی از بروکراسی های اداری گفت: روند کار اداری در ایران پیچیده است و به همین خاطر در برای اخذ تسهیلات بانکی با مشکلاتی رو به رو بودیم ، این روند در حالی است که  یک هکتار زمین درخواست شد و برای این یک هکتار ۱۸ مرحله گذاشتند که این ۱۸ مرحله حدود یک سال طول کشید و ما یک سال تلاش کردیم اما وقتی موفق به اخذمجوز شدیم یک سری از استعلام ها از درجه اعتبار کنار ساقط شدند.

 

اردستانی بیان نمود: این کارخانه با توجه به ارزش افزوده و رونق اقتصادی که ایجاد کرده توانسته در راستای پیشرفت اقتصادی قدم بردارد.

 

  • نویسنده : یلدا آه مند