هویت سازی ملی برای جوانان ما در اولویت قرار دارد
هویت سازی ملی برای جوانان ما در اولویت قرار دارد
فاطمه رحمانی گفت: بسیجیان در احیای فرهنگ و هویت سازی برای جوانان نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نائین، نماینده مجلس خراسان رضوی گفت: شهرستان نایین با عنوان شهر هزاره های تاریخی شناخته می‌شود.

فاطمه رحمانی با اشاره به عدم استفاده و بهره‌برداری از ظرفیت های ایران گفت: کشور های منطقه همچون امارات، برخلاف کشور ایران، تاریخ کمتر از یک قرن خود را به بهترین شکل ممکن هویت سازی می‌کنند.

وی بیان کرد: این مسئله را در کشور های متعددی می‌توان مشاهده کرد که عمرشان کمتر از دویست سال است، اما به گونه ای سرمایه و هویت سازی می کند که برای خودشان و جوانانشان موجب شگفتی می‌شود.

وی ادامه داد: ما در کشور ایران، هویت های فرهنگی، تاریخی و تمدنی داریم اما جوانان و نوجوانان ما امروز احساس بی‌هویتی می‌کنند و این واقعا درد بزرگی است که باید برای آن فکری کرد.

رحمانی در رابطه با گردشگری استان گفت: در شهرستان های نائین و خور و بیابانک نیاز است که حرکت جدی در این زمینه صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: ما باید بتوانیم مبلغ این ظرفیت باشیم، علی الخصوص همه بسیجیان این خطه واقعا باید در قالب این جنگ نرمی که علیه ما، جوانان و زنان ما است را در حوزه فرهنگی بیاییم و باید این هویت را احیا کرده و در این زمینه بسیج می‌تواند سردمدار یک گردشگری سالم در منطقه شود.

گفتنی است؛ یکی دیگر از مشکلات شهرستان، زمین‌هایی است که در شهرستان رها شده و با وجود این اراضی، جوانان ما مشکل مسکن دارند و این مسئله باید پیگیری شود.

 

سردبیر: زینب درویشی نائینی

  • نویسنده : یلدا آه مند