طرح آموزش هنر برای همه به منظور گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری برای نخستین بار در اصفهان اجرا می‌شود
طرح آموزش هنر برای همه به منظور گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری برای نخستین بار در اصفهان اجرا می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرح آموزش هنر برای همه به منظور گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری برای نخستین بار در شهرستان های چادگان ،فریدن ،خور و بیابانک ،نایین و سمیرم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، علی تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت:با توجه به شکل‌گیری قرارگاه محرومیت‌زدایی فرهنگی و هنری ویژه مناطق محروم جهت مشارکت در اجرای “طرح آموزش هنر برای همه” و ثبت‌نام متقاضیان با هدف تحقق عدالت آموزشی و امکان برخورداری همه فرزندان ایران اسلامی از این فرصت ارزشمند این طرح در پنج شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح مذکور در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری، صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی و طرح گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری با همکاری دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار به صورت رایگان در استان اجرا می‌شود.

تمنایی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین شاخصه طرح این است که در مناطق محروم و کمتر برخوردار برگزار می‌شود، معطوف به کسب مهارت است و کلیه برنامه‌های مرتبط با آن بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

وی اضافه کرد: آموزش هنر برای همه در قالب بیش از ۵۰ رشته هنری و استانداردهای رشته‌های مختلف با تنوع و توزیع متمرکز بر شرایط و رشته‌های هنری برنامه ریزی شده است و کلاس‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌گردد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان گفت: کلیه علاقمندان می توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با واحد هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و یا از طریق سامانه آموزش هنر برای همه، جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی اقدام نمایند.