مردم سرمایه اجتماعی پلیس به شمار می آیند/ معاندان از خون شهدا خجالت بکشند و آب در آسیاب دشمن نریزند
مردم سرمایه اجتماعی پلیس به شمار می آیند/ معاندان از خون شهدا خجالت بکشند و آب در آسیاب دشمن نریزند
فرمانده انتظامی نایین گفت: توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران ، قرآن کریم و همچنین بانوان محجبه ایران اسلامی خط قرمز پلیس است و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون شهدا خجالت بکشند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، سرهنگ هادی کیانمهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: فرماندهی کل نیروی انتظامی ایران یکی از سازمان های متولد شده از دل این انقلاب است که از روزهای ابتدایی نهضت امام خمینی (ره) در کنار مردم حضور فعال داشته و  به مجاهدت های شبانه روزی خود ادامه می دهد که گواهی این تقدیم بیش از چهارده هزار شهید در مسیر انقلاب است و در شش ماهه سال جاری ۴۰ شهید برای امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم نموده است.

او با بیان اینکه امروز مردم پلیس را خادم خود می دانند افزود: از دیرباز دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت ایران در صدد ازبین بردن انسجام ملی و ضربه زدن به ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و به خاطر این کینه ورزی ها هر از چند گاهی یکی از ارکان نظام را هدف قرار می دهد و به دنبال توطئه افکنی و دسیسه علیه نظام و ملت ایران اسلامی از طریق عوامل فریب خورده داخلی است، تا با ایجاد اغتشاش و ناامنی کشور ایران را مورد تهاجم قرار دهند.

بیان کرد: اغتشاشات اخیر از دست توطئه هایی بود که پلیس جان بر کف ، خدوم ، مظلوم و مقتدر در صف مقابله با تهاجم ضدانقلاب و مزدوران استکبار جهانی قرار گرفت و در این راه با اطاعت و هدایتمقام معظم رهبری در کنترل و ایجاد امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرد.

کیانمهر گفت: ملت بزرگ ایران با قدرشناسی و فهم صحیح و بصیرت مثال زدنی از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دفاع و همواره از خادم خویش حمایت می کنند.

او تصریح نمود: امروز مردم فریب تبلیغات دشمنان را نمی خورند و آنچه را می بینند باور دارند نه آنچه را که از رسانه ها و شبکه های دست نشانده آمریکا ، اسرائیل و غرب منتشر می شود را باور نمی کنند.

فرمانده انتظامی نایین اظهار کرد: امروز کارکنان فراجا با بر تن داشتن لباس مقدس انتظامی کشور با روحیه انقلابی ، تبعیت محض از ولایت فقیه، خادم ملت هستند و هرگز به دشمنان اجازه نمی دهند که آسایش مردم را خدشه دار کنند.

او با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مصمم تر از قبل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و هرگز اجازه نمی دهند که خون پاک شهیدان پایمال شود،افزود: توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران ، قرآن کریم و همچنین بانوان محجبه ایران اسلامی خط قرمز پلیس است و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون شهدا خجالت بکشند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

کیانمهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی در سراسر کشور گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی حمایت خود را از پلیس اعلام کردند و به همین مناسبت برای هفته فراجا امسال شعار پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس انتخاب شده که نشان از ارتباط تنگا تنگ بین مردم و پلیس دارد و گویای این مطلب است که پلیس همیشه خادم و خدمتگزار مردم و مردم نیز همیشه قدردان زحمات و تلاش های خادمان خود در فرماندهی انتظامی کشور بوده اند و قطعا در این ارتباط دو سویه بین مردم و پلیس باعث ارتقای سطح امنیت در کشور و ناامیدی دشمنان این انقلاب و این نظام را به دنبال داشته است.

او گفت: فراجا به عنوان یک نهاد خدمتگزار اصلی ترین وظیفه و رسالتش مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت است وجود توانایی های علمی ، تخصصی ، اخلاق حرفه ای ، اجرای مقتدرانه قانون و دلسوزی برای جامعه از دیگر ویژگی های این نهاد انقلابی است

کیانمهر در پایان افزود: اینکه مردم حامی پلیس هستند نشانه جامعه محوری پلیس ، امنیت مردم پایه و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس است در حقیقت مردم سرمایه اجتماعی پلیس به شمار می آیند و بدون حمایت و مشارکت توده مردم امکان امنیت برای جامعه امکان پذیر نیست.

 

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی