تفکر انقلابی و جهادی، کشور را عزیز و قدرتمند می‌کند
تفکر انقلابی و جهادی، کشور را عزیز و قدرتمند می‌کند
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: آن چیزی که کشور را عزیز و قدرتمند می‌کند تفکر انقلابی و جهادی و استفاده از منظومه فکری امامین انقلاب است که با انجام آن توسط دولت توانمند سیزدهم به زودی شاهد ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان تفکر غرب‌گرایی در کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک ضمن تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران مردم، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر گاه دولت‌ها به سمت تفکر جهادی و انقلابی و منظومه فکری امامین انقلاب رفتند، منشأ برکات و اثرات فراوان شدند و هرگاه از این تفکر فاصله گرفتند و به سمت اشرافی‌گری و غربگرایی گرایش پیدا کردند منشأ ضربات مهلک به استقلال و اقتصاد کشور شدند.

وی افزود: در برهه‌ای شاهد بودیم که دولتی با شعار با کدخدا بستن، روی کار آمد و حل مشکلات اقتصادی و تحریم و حتی مسئله محیط زیست و آب را به تصمیم کدخدا گره زد و با امضای اسنادی چون ۲۰۳۰ و برجام به خیال خودشان ایران را در یک مسیر بی بازگشت قرار دادند.

رمضانی تصریح کرد: ۸ سال شاهد دولتی بودیم که اقتصاد و تمام مسائل کشور را شرطی کرد بدون اینکه به گفته مقام معظم رهبری توجه داشته باشند که راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و حفظ هویت و استقلال کشور و استفاده از ظرفیت‌های عظیم درون کشور است و با رفتن دولت سابق بدهی ۴۰۰ هزار میلیاردی بر دوش دولت کنونی گذاشته شد.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به دور از حواشی و با تمرکز بر رفع موانع و مشکلات و با اعتقاد به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه کشور و با رویکرد اقتصاد مقاومتی، موفقیت‌های بزرگی برای مردم به دست آورده است.

وی ادامه داد: تأمین واکسن کرونا و کاهش کشته شدگان کرونا، رشد صادرات مواد نفتی و تولیدات غیرنفتی، پذیرفته شدن غنی سازی ۶۰ درصدی توسط آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و عضویت دائم در پیمان شانگهای بعد از ۱۵ سال، از دستاوردهای مهم این دولت است.

رمضانی با اشاره به آزاد شدن برخی از ارزهای ایران از عراق و کره شمالی و سایر کشورها و پرداخت بدهی‌های ایران به کشورهای دیگر، گفت: برقراری ارتباط و همکاری اقتصادی و سیاسی با کشورهای همسایه و رشد چندصد درصدی مبادلات تجاری و بازگشایی سفارت عربستان در تهران و برقراری ارتباط با این همسایه راهبردی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

امام جمعه خوروبیابانک افزود: شفاف سازی سامانه توزیع آرد و جلوگیری از قاچاق و اجرای بهتر هدفمندی یارانه‌ها، آماده سازی زمین جهت اجرای طرح مسکن، بازگرداندن کارخانه‌ها به مدار تولید و افزایش اشتغال و مدیریت بازار ارز و کنترل تورم در این ماه‌های اخیر توسط این دولت انقلابی به ثمر نشسته است.

وی دور شدن از حواشی را از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: از اتفاقات مهم سیاست بین‌المللی اخیر، پیوستن به گروه بریکس است که این گروه متشکل از قدرت‌های اقتصادی نوظهور بوده که به جهت مقابله با یک جانبه‌گری آمریکا و دلار زدایی برنامه هایی را خواهند داشت.

رمضانی خاطرنشان کرد: این اقدامات نشان می‌دهد که پیوستن به سندها و معاهداتی همچون برجام و ۲۰۳۰ و FATF نیست که به ایران اسلامی پیشرفت و عزت و اقتدار می‌دهد بلکه آن چیزی که کشور را عزیز و قدرتمند می‌کند تفکر انقلابی و جهادی و استفاده از منظومه فکری امامین انقلاب است که با انجام آن توسط این دولت توانمند به زودی شاهد ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان تفکر غرب‌گرایی در کشور خواهیم بود.

  • نویسنده : فاطمه محمدی