دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف دو فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش زواره
دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف دو فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش زواره
فرمانده انتظامی اردستان از دستگیری سارق سابقه دار و کشف دو فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش زواره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، سرهنگ مصطفی صادق زاده فرمانده انتظامی اردستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت‌ها، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی به دستور فرمانده انتظامی شهرستان به کلیه یگان‌های انتظامی تابعه ابلاغ گردید.

وی افزود: در این راستا ماموران فرماندهی انتظامی بخش زواره، پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات لازم، تعداد یک نفر متهم سابقه دار را شناسایی، دستگیر و به همراه اموال مسروقه به یگان انتظامی منتقل نمودند.

صادق‌زاده بیان کرد: متهم در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد دو فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف نمود که اموال مکشوفه با دستور مقام قضائی به افراد مال باخته تحویل گردید.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: ماموران، در ادامه اجرای طرح، تعداد دو نفر معتاد متجاهر را نیز دستگیر و به یگان انتظامی منتقل نمودند.

وی یادآور شد: افراد معتاد با هماهنگی مقام قضائی تحویل مرکز ترک اعتیاد و متهمین دستگیر شده نیز به همراه پرونده متشکله جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شهرستان گردیدند.

صادق‌زاده تاکید کرد: از همشهریان محترم تقاضا داریم جهت پیشگیری از جرائم، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر