آمار نهایی ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه نایین و خور‌و‌بیابانک
آمار نهایی ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه نایین و خور‌و‌بیابانک
فرماندار شهرستان نایین گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ۷۱ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، محمد کریمی رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خور وبیابانک گفت: در هفتمین روز از ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نایین و خور‌و‌بیابانک ۲۶ نفر ثبت نام نموده و در مجموع تا پایان وقت معین شده ۷۱ نفر ثبت نام خود را در سامانه وزارت کشور نهایی کرده و داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۶ نفر خانم و ۶۵ نفر آقا هستند که از لحاظ تفکیک سنی ۸ نفر ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۱ نفر ۳۵ تا ۴۰ سال، ۱۶ نفر ۴۰ تا ۴۵ سال، ۱۰ نفر ۴۵ تا ۵۰ سال، ۱۰نفر ۵۰‌ تا ۵۵ سال، ۹ نفر ۵۵ تا ۶۰ سال، ۶ نفر ۶۰‌ تا ۶۵ سال و یک نفر ۶۵ تا ۷۰ سال را شامل می‌شوند.

فرماندار شهرستان نایین در خصوص سطح تحصیلات ثبت نام کنندگان گفت: یک نفر دارای مدرک کارشناسی، ۵۳ نفر کارشناسی ارشد، ۱۳ نفر دکترا و ۴ نفر دارای مدرک حوزوی می‌باشند و از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۵ نفر دارای سابقه ایثارگری و ۵۶ نفر فاقد سابقه ایثارگری می‌باشند.

شایان ذکر است در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی۳۲ نفر ثبت نام کرده بودند که در این دوره با افزایش ۱۲۱ درصدی نسبت به دوره گذشته، ثبت نام کنندگان به ۷۱ نفر رسیده است.

  • نویسنده : طاهره دهقانی