نیاز ضروری اردستان به دستگاه ام.آر.آی/ کاهش اعزام بیماران به شهرهای اطراف
نیاز ضروری اردستان به دستگاه ام.آر.آی/ کاهش اعزام بیماران به شهرهای اطراف
رئیس بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان از مهمترین نیازهای اساسی این شهرستان را وجود متخصص مغز و اعصاب و راه اندازی واحد«ام.آر.آی» عنوان نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، سید حامد روحانی رئیس بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان در نشست خبری باحضور خبرنگاران بر ضرورت ارتقاء بخش تخصصی بیمارستان اردستان به عنوان یک هدف تاکید نمود و افزود:  در سال جاری دوازده پزشک در تخصص های مختلف به چرخه خدمات درمان بیمارستان اضافه شده که اکنون بیش از ۲۰ پزشک در تخصص های مختلف در طول هفته آماده خدمت رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند که این باعث کاهش اعزام  بسیاری از بیماران به شهرهای اطراف شده است.

او گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرستان وجود متخصص مغز و اعصاب و راه اندازی واحد«ام.آر.آی» است که زیرساخت ها و اقدامات اولیه برای راه اندازی این بخش در بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان انجام شده و امیدواریم با مساعدت دانشگاه این امر محقق گردد.

روحانی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای راه اندازی بخش های فوق تخصصی گوارش آندوسکوپی و کولونوسکوپی گفت: با کمک خیرین بخش سلامت و دانشگاه به زودی دستگاه های مورد نیاز این بخش خریداری و نصب خواهد شد و به این ترتیب بسیاری از مشکلات بیماران گوارش در شهرستان حل خواهد شد.

او از لزوم وجود زیرساخت های لازم جهت کلینیک اولیه ناباروری و آنژیوگرافی ،حضور فعال متخصصین ارولوژی ، زنان و زایمان وقلب در بیمارستان از رایزنی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت فراهم ساختن دستگاهها و تجهیزات لازم خبر داد.

رئیس بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان هدف اصلی کادر درمان و اداری بیمارستان را افزایش رضایتمندی بیماران وتلاش جهت اعتماد سازی مردم شهرستان عنوان کرد وگفت: برای دستیابی به این هدف ابتدا باید از حاشیه هایی که باعث کندی عملکرد می‌شوند پرهیز نمود

  • نویسنده : جعفر فدائی اردستانی