کشف سوخت قاچاق در نایین
کشف سوخت قاچاق در نایین
جانشین فرمانده انتظامی نایین از کشف هزار و هفتصد لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرگرد حسن براهیمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف شدن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل که فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوزهای قانونی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی نایین با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تأکید کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی قاطعانه عمل می‌کند و از عموم شهروندان هم می‌خواهیم در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی